I'm back in the blog business!

Ja, jag tänkte det var dags att göra comeback.
Har ni saknat mig?

Sist jag skrev var jag hemma i Malmö och nu sitter jag i Sundsvall med mer Malmö här uppe än jag haft på länge.
Ja, Chrisse är här!

Denna veckan har varit stressig, på ett behagligt sätt. Väldigt svårt att förklara men jag ska ge det ett modigt försök.
Vi har varje dag skrivit minst 1 artikel (nästan, i onsdags, eller var det tisdags?, så skrev vi 13 ingresser istället) varje dag!
Väldigt kul och väldigt givande! Learning by doing is the shit!

Jag fick en väldigt skön kommentar på en av mina artiklar: "Skadad av juridikutbildningen?"
Jag skriver tydligen för högtidligt i mina artiklar. Vilket faktiskt stämmer, eller ja, jag tycker ju inte det men pöbeln är outbildad och tämligen korkad. 
(ICA har extrapris på hybris denna veckan!)

Imorgon har div. 3-laget match och dessförinnan ska jag titta på squash, min första squashmatch! Jag har aldrig tittat på det innan, inte live i alla fall. Ska bli väldigt kul att titta på SM! 
Jag kanske till och med kan skriva om själva eventet! Att skriva sport vet jag inte riktigt hur bra jag gör men event borde jag kunna täcka! 

I'll end this shit with a:

Mon amour est un canard!

(Ursäkta den bristande franskan)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar alltid dig

2009-01-27 @ 14:54:22
Postat av: Anonym

Äntligen gubben!

2009-01-28 @ 18:51:51
Postat av: Nina

Äntligen gubben!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback