Inte för Norrland!

Och då menar jag faktiskt inte mig själv, hör och häpna!

Nä, det är Telenor jag gnäller på. Jag har, inte förrän nu, märkt att täckningen här uppe inte är den bästa.
Så fort jag rör mig i Sundsvalls omnejd så börjar den fallera. 
Det börjar likna klassikern:  "Hör du mig nu?  *sprak*  Nu då?  *sprak*  Kanske nu?"  *sprak*
Mitt abonnemang går ut snart så då får jag byta.
Tips på bra operatörer? Abonnemangsformer? 
(Tänk på att jag är student, så inga "600:- i månaden så får du sms:a och snacka hur mycket du vill"-förslag tack!)


Idag är det en sängsöndag. 

Vaknade för 3 timmar sen och har inte fått häcken ur sängen än. 
Helt ärligt så är jag inte hundra på ifall jag kommer gå upp idag. Min säng är väldigt skön!

Igår var det taco- och filmkväll med Gabbie, Åland, Ida, Jimmy, Zara och Robin. Väldigt trevligt, och gott var det också!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Erik

Telia Max 25, gratis sms, gratis inom telia, 99 öre öppningsavgift, 49 öre till andra nät, 49:- i månaden.

2009-02-23 @ 05:36:37
Postat av: Anonym

Kolla tele2 men via ditt csn-kort. 39 kr i månaden gratis sms till alla 39kr/minut allt annat gratis inom tele2

2009-02-23 @ 17:36:14
Postat av: berg

Alla i Norrland har ju Halebop?

2009-03-04 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback