Äntligen någon som blir hörd!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/fralagen/article4397204.ab

Ska det krävas att norrmännen stämmer Sverige för att något ska hända?

Härligt är det i alla fall, väldigt så härligt!

Jag tror t.o.m. att jag ska köra en lite dans här i min ensamhet!

Så, färdigdansat!



Så, nu åter till MITT liv och bort från Norska juristers.

Idag hade vi en mini-fotokurs och här följer några bilder:









Höjdarbilderna blir breddare men ja, det får ni stå ut med... För er med liten söt laptop är det bara att vända skärmen 90 grader, för er andra, ja, vrid på nacken?

Ett STORT tack till Kristoffer "Åland" Hellman vars kamera jag fick låna.
Jag slapp därmed skolans katastrofalt dåliga utlåningskameror. F.Y.I. så är min mobil bättre än dem...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Innebar din närvaro hos en tatuerare att du var där i eget intresse?

2009-02-13 @ 10:00:59
Postat av: Louise

Linus, inga fler ekvationer

Postat av: Hell´s Satan´s

bra jobbat... men mitt bildrep va vassare hehehe

2009-02-25 @ 20:12:20
Postat av: Fluffy

jag kan slå vad om att du faktiskt dansade på riktigt! ^^

2009-02-25 @ 23:26:20
URL: http://flufffluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback