Sittningen a.k.a. Limbo hej!

Om jag hör "limbo hej, limbo hej" en enda gång till så kommer jag få någon sorts anfall! Bortsett från det så var det ganska trevligt faktiskt, lite stelt vid bordet dock. 
Jag var lite tidig dit så det var bara generalerna där, men vi tog en öl och snackade lite skit. Fram tills en av dem fick den briljanta idén att jag skulle hålla ett tal till kvinnan, alltså det motsatta könet. Då jag inte är någon talare så valde jag diktform på alltihop. 

Åh du ljuvliga kvinna, vad skulle världen vara om du skulle försvinna?
Faslig, mörk och kall, ni försöker alla leva efter en tidningsmall.
För er är allt kärlek, för oss; kyssar, sex och smek.
Ni gör oss hela, men aldrig utan att vela.
Ni har fått en massa rättigheter, men vet inte hur många centimeter det går på en meter.
En kvinna är kärleksfull och öm, men skit i det, kör på "töm och glöm".
Vill du veta exakt vad som är grejen? Då ska du inte fråga tjejen.
Ett väldigt bristande tänk, har du hos kvinnan bakom varje bänk.
Ni töser som mig kommer slå, jag hoppas att ni ska förstå.
Att vi killar älskar era kvinnliga attribut, nu är denna dikten slut.

Förvånansvärt nog så kom jag hem utan en skråma, tjejerna tog det med en nypa salt, vilket var bra.
Fick en jädra massa positiv kritik, trots att jag inte pratar Svenska och bara är en liten skit. =P
Men, men, nu ska jag sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Way to go mighty m8 :D

2008-09-15 @ 19:19:56
Postat av: Louise

Hur går det med uppdateringen ???



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback