Några dagar in i studierna

Sitter nu i en av de många datasalarna som alla är fyllda av enorma Mac-datorer! Helt sanslöst vilka summor cash som lagts ner här. Men ja, det är väl bara att tacka och buga?
Trivs verkligen skitbra här uppe, fast som Johan hade sagt: "Allt över hallandsåsen är Norrland" 
Men nu är jag ju verkligen i Norrland, bokstavligt talat! 

De 104 milen känns av när man kommer på sig själv att tänka att man kanske ska ringa grabbarna och hitta på något. "Ska vi lira fotboll om sisådär 13 timmar?" Njae, lite överambitiöst kanske. 
Mina klasskamrater är riktigt sköna lirare, fast när jag blir trackad för att man är från Malmö och aningen yngre än de flesta så känner man av att man inte är på hemmaplan. Det är dock inget fel med det!




Igår var det pubrunda som gällde, det känns ju verkligen av idag... Lite småbakis men det är det utan tvekan värt!



Här har vi Per till höger, de andra 2 har presenterat sig men inte fan kommer jag ihåg vad de heter... ^^



Mina och Gabbies sätt att hålla oss vakna under föreläsningen idag. Kaffe <3



Per ville ha en egen liten bild, lite uppmärksamhetskåt kanske? 

Kommentarer
Postat av: Norde

Fullt ställ, fredagkväll!

Postat av: Johan<3

Dude! det heter himmaplan!! dumbass =P

Miss you though! Pouss

2008-09-16 @ 00:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback