Fred Flinta

Min outfit för kvällen är nu färdig, jag kommer se ut som ett vandrande leopardmönstrat lakan! Hela alltet blev aningen oversized. Jag vågar mig dock inte på att försöka sy mer, då kan det bara gå på ett sätt...
Ikväll är det alltså temafest a.k.a. maskerad! Hoppas det finns någon som kommer se dummare ut än jag, men vafan, får väl representera skåne i leopardmönstrat? Exotiska skåne! =P

Morgondagen kommer bli otroligt tung! Jag SKA vara bakfull och dagen kommer vara lång. Skolrelaterat fram till cirkus 11 på kvällen tror jag det skulle vara. Men jag kan ha fel, skulle inte vara första (och definitivt inte sista) gången det sker. 

Oh well, ska väl hoppa in i duschen nu och bege mig ner mot förfesten. satsar på att vara där halv 8. Borde väl gå vägen... 

Ge mig ett "J" !

JFS - Vinbrännbollsvinnare 2008

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, det tror jag med! Kommer inte ens ihåg hur många varvningar jag gjorde! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback