Första riktiga knäcket och sittning!

både bild- och jour blev idag utsläppta på fältet, eller ja, Birsta City och IKEA. Är ganska nöjd med mitt, grejen var skitbra men mitt skrivande kunde varit bättre, saknade lite inspiration. Men men, det ska nog bli bra. 

Nu ikväll är det sittning, och jag SITTER i min säng. Ska dock ta bussen om cirkus 25 minuter. Är helt färdigklädd nu, skjorta, slips, kavaj och jeans. Känner du igen mig då Nina? haha ^^ 

Ja, det var en väldigt kort uppdatering men så får det bli. Hoppas alla har det bra nere bland slätterna och åkrarna. Jag skulle ge så mycket för att få se ett rappsfält just nu men what-the-eff, det kommer väl så småningom. 

Skånska huen vilar aldrig på hanen,
vik hädan för snapphaneklanen,
å du uppländska knekt, vet hut lär respekt
261 tvingar dig till reträtt.

Sug på den Norrland! =D

Skåne, Malmö, Limhamn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

testing testing... camilla vill veta om det funkar att kommentera

2008-09-13 @ 19:28:50
Postat av: Camilla

Det andra var från Cilla och Sabina btw...:P Och nu ska jag kolla om det funkar för min del eller inte! Blablabla

Postat av: Nina

Haha ja då hade jag känt igen dig ;)... Saknar dig massor <3

2008-09-15 @ 12:53:47
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback