Ytterligare en vecka över

Ibland märker jag att jag har lite hemlängtan, en liten klump som sätter sig i halsen.
Det är konstigt nog en väldig lättnad när man sen märker att andra känner likadant. Det är inte bara jag som flyttat långt, här är en del från städer söder om Stockholm. Jag tror faktiskt att jag ska försöka komma hem innan jul också. 
Om inte så kommer jag hem den 19:e december, eller var det den 20:e? Oh well, spelar kanske inte världens roll.

Öhm... Ja, ny kurs nu, Mediespråk och redigering. Sen är det extra redigeringskurs på kvällarna. Så det lär bli en hel del studier nu. Tur att man har grundkunskaper i photoshop, det underlättar för InDesign-arbete.

Johan åker hem imorgon. Tråkigt men sant. Jag har fått en dos skånska nu så jag ska nog klara mig! =)

Öhm... Eh... Öhh... Ja, vad kan man mer skriva? Här är kallt? Alla norrlänningar säger att det ska börja snöa snart... Snö? I oktober? What-the-eff!? Tacka vet jag slask i januari! =P

Peace out y'all!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!



Ja hemlängtan drabbar nog även den bäste. men det kan ju va skönt att ha de också, då vet man ju att man har de helt okej på hemmaplan, eller hur?

Puss

Postat av: Nina

Snö?...Åååh jag hoppas du har med mig i tankarna <3

2008-10-07 @ 08:03:53
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback