Tentamen, reportage och hemresa!

Inte nödvändigtvis i den ordningen.

Jag kommer hem om en vecka, eller ja, det är t.o.m. mindre än en vecka nu.
Ska bli så skönt! 

Är dock inte helt ledig, måste skriva ett reportage och säkerligen göra en redigeringsuppgift också.
Funderar på att antingen besöka Malmö Kulturskola, en tatueringsstudio eller kanske Procivitas...
Måhända har någon några andra förslag?

Jag fick tillbaka min tenta idag.
Jag var ett halvt (0,5) poäng ifrån ett A.
Men äsch, ett B är ju inte fy skam!

Imorgon blir en stressig dag.
Vi ska ha en fiktiv presskonferens och konstant medieflöde med diverse andra informationskällor.
Vi har fram till klockan 14.45 på oss att göra ett löp, en ledare och ettan.
Dessutom ska vi skriva minst 3 nyhetsartiklar.
Min grupp (Dala-demokraten) består av:
- J.B
- Adde
- Magnusson
- Jon
- Tobbe

Bara killar i gruppen, här blir det rejäl och kraftfull journalistik!
Jag är redigerare så det blir en snygg jädra tidning också! =D

Over and out, Linus, Dala-demokraten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback