Sverige din jävel, jag älskar din stil!

Igår och idag (klockan är visserligen efter 00.00 så det blir syftningsfel men äsch, so what!) har varit lugna dagar.
Sundsvall dör lite varje gång en student åker hem. Ju färre studenter desto slöare Sundsvall. It's a simple fact.

För er som inte sett mig på ett tag nu så är jag skäggig och långhårig. Ingen fördelaktig look, men vi journalister ska ju vara lite excentriska...
Jag börjar få lite småångest över reportaget. Vet inte riktigt vad jag vill skriva om och jag har ju så många jag ska träffa när jag är hemma! Jag kommer gissningsvis jobba fram till deadlinen, förhoppningsvis inte längre än så.

Gabbie, Pee-Wee och Nilsson Bengtsson har åkt iväg till diverse ställen.
Daniel har både fruga och föräldrar här uppe.
Några av förrådetfolket har också rest iväg denna helgen.
Så det blev jag och Ann-Sofie som kollade på film, bilder, åt god mat och skrattade gott.
Horton hears a who och Sex and the city.
Hur hon kan bli besviken på Horton har jag ingen förståelse för.
Och att hon grät åt SATC är för mig ett mysterium. 
Oh well, vi kan ju bara konstatera att hon är lite konstig. Åldersrelaterat? =P

Jag kommer hem på onsdag morgon!
Hem till Malmö!
Stressigt men oerhört härligt!
(Klaga inte på min överanvändning av utropstecken, min blogg, mina regler! ^^)

Ska bli roligt att träffa alla. Ingen nämnd, ingen glömd.
Men hur ska jag göra med reportaget?!
Får ringa kulturskolan och Staffan på måndag, se vad jag bestämmer mig för efter det.

F.Y.I så är min dygnsrytm helt off!

Jagvilljagvilljagvilljagvilljagvill!
Nu undrar ni säkert vad?
I will not tell! ^^

Peace!

Kommentarer
Postat av: Camilla

OMG HORTON HEARS A WHO!!!!! EPIC MOVIE 2.0! Haha, jag tänker bara på min soffa på andra våningen och sommar när jag ser den. Hur många gånger var det vi tittade på den egentligen? :P

Postat av: gabbie

Sorry om jag lämnade dig kvar i sundsvall ;)

2008-10-27 @ 08:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback