Sömn?

Hur kommer det sig att jag konstant får pikar för att jag sover länge?
Det är skönt att sova!
Har man inget planerat dagen efter så kan man ju få sova tills man känner sig utvilad och tillräckligt pigg för att gå upp.

Oh well, jag borde dock sova nu.
Börjar tidigt imorgon och slutar sent... Jobbigt! =P
Jag är väl i skolan mellan 8.00 och 21.00 kanske.
Har bara föreläsningar 8.15-10.00 och sen vid 20-tiden på kvällen. 
Snacka om lång lunchrast! ^^

Nilsson Bengtsson kommer antagligen börja bo här nu också.
Får se hur det går, vem vet, han kanske inte står ut med mig?! 
Eller så lär han sig prata RIKTIG SVENSKA! (Även kallat "danska" här uppe...)

Peace out y'all!
(mesig catch-phrase, jag vet!)

Kommentarer
Postat av: Erik

Man ska vrida på dygnet så att 04.00 är den naturliga tiden att sova och 14.00 är tid att gå upp - that's the slacker way of living =)

2008-10-20 @ 01:33:57
Postat av: Amanda

Haha, dom kommer fram automatiskt när det är alkohol inblandat tror jag! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback