Plugg-ur, natur, *censur* och kultur!

Nu har jag varit här uppe ett bra tag, första tentan är imorgon. Ska bli spännande att se hur det går. Har väl inte spenderat (enligt mammas mått mätt) allt för mycket tid i böckerna. Tacka gudarna för sammanfattningar! Boken "Massmedier" måste vara den tråkigaste ever!

Här kommer lite naturbilder från Sundsvall, enjoy!

    

Johan är här, därmed sker en del udda ting. Vi orkade t.ex. inte diska så vi tog vad vi hade. En större "godisskål" och en ja, vad heter det? "Bakverksskål"?


Det var någon som fått post, ett blommogram kanske? Eller Växttillskott hemskickat?
 
 

Fråga mig inte varför men Magnus Betnér var i Sundsvall. Underhållning 2.0! (inspirerad av hans snack om religion och "Guds bok" 1.0 (Judendomen), 2.0 (Kristendomen) & 3.0 (Islam))




Kommentarer
Postat av: Camilla

1. Det ser fint och vääääldigt kallt ut! Min gadget säger att det är 7 grader och regn, stämmer det? :P



2. Klapp klapp på er när det gäller disken, och det heter inte bakverksskål, men jag vet bara vad det inte heter. Haha.



3. 2.0 är så vår grej!! Huuur många gånger har inte jag och tjejerna (och du för den delen) sagt det? :P MAGNUS BETNER HAR SNOTT VÅÅÅÅR GREJ. Eller så snodde vi det av honom för länge sen. Hehe. Oops. (fniss)





c'est tout, nu ska jag fortsätta skriva om l'agriculture bio! whoop whoop...(och quack för den delen)!

Postat av: Norde (Anders)

Själv så har jag inte ens öppnat böcker ännu :P tacka vet jag sammanfattningar och gamla tentor!

2008-10-03 @ 00:12:04
URL: http://norde.bloggagratis.se
Postat av: Sabina

bettan<33 (aka magnus betnér)

he is good i tell you! :D fast det har du nog redan fattat.. :P

2008-10-03 @ 10:31:59
URL: http://keepingyouupallnight.blogspot.com
Postat av: Sabina

btw camilla.. vi snodde det från honom, så klapp klapp på dig!! xDDD

2008-10-03 @ 10:33:45
URL: http://keepingyouupallnight.blogspot.com
Postat av: Nina

Jävla Fluff jävel som åkte upp UTAN att säga något till MIG, dålig stil.. Btw så hoppas jag din mamma inte kolalr din blogg.. snusen gubben snusen ;) Looove you <3

2008-10-03 @ 12:38:11
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback