!#%[± megavideo!

Ibland blir man bara så himla frustrerad när saker och ting inte gör som man vill!
På www.surfthechannel.com så kan man streama filmer från alla möjliga olika hemsidor.
Den vanligaste och snabbast laddande sidan heter megavideo.com...
Nackdelen med denna sida att den ibland kan få för sig helt absurda saker!
Helt plötsligt, mitt i en film, stannar filmen och ett meddelande dyker upp:
"You have now watched 66 minutes of video today, please register..." bla bla bla!

Det roliga är att tidsfristen man har att titta på film hela tiden varierar så de ovanstående 66 minuterna kan någon annan dag vara 104 minuter. 
För det mesta stämmer det inte ens!
Jag höll precis på att titta på en ganska lång film. Tidsmätaren på filmen står på 87 minuter och då dyker det där jädra meddelandet upp! 
Och meddelandet? Jo, det säger att jag tittat på 54 minuters film idag. 
Något suspekt räknare, eller?

Nåväl, det är en lugn kväll ikväll. 
11 dagar tills jag kommer hem!
Kanske ska ta en tur över till Danmark för att shoppa alkohol? 
Någon som hänger med?

Peace out y'all!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig Bloggare!!!

2008-10-19 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback