Joddla och tvätta!

Det är precis vad jag gör för tillfället!
Lyssnar på Joddla med Siv och tvättar.
Fast nu blev det en annan låt... Måste jag börja om då?
Nä, ni får ha överseende med detta helt enkelt!

Åker hem imorgon! Fast ja, jag är inte hemma förrän på onsdag morgon.
Blir ett stopp i Stockholm i 1,5 timme och då får man fint besök. =)
Trots att det är långt efter hennes ordinarie sovtid.
I'm evil ^^

Om sisådär 3 timmar ska jag till skolan och skriva ut min biljett, göra redigeringsuppgiften med J.B och sen gå på föreläsning 18.15 fram till halv 9 tror jag.

Nu blev det Johnossi - Party with my pain, bra låt!
Kan inte hjälpa att lite retarderat gunga huvudet fram och tillbaka i takt...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

JAAAAAAAAAA! Äntligen kommer du hem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback