It's a very lång dag!

Jag började kvart över 10 idag och lär vara kvar här till halv 9. Underbar skoldag!
Men å andra sidan är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag, "egna studier" (lite svårt utan kurslitteraturen, som jag för övrigt ska beställa idag ^^).
Det blir tre lugna dagar! Vad jag vet iallafall...

Har suttit och redigerat med N-B sen halv 12 idag. Inte nöjd alls... Hade det inte varit en så jobbig uppgift så hade jag gjort om allt. Men men, smällar man får ta ibland.

Jag måste skaffa en cykel! Börjar bli tråkigt att gå varje dag, bra motion, men tråkigt.

Sitter högst upp i J-huset nu, en lite kylig datorsal men med trevlig utsikt.

Pallar inte skriva mer, är trött!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu tycker jag att unge herr Sandell skall uppdatera sin blogg!



Ciao

Postat av: Nina

Snart får du inte kalla detta en blogg. Usel uppdatering. Bryr du dig inte längre om oss bortglömda skåningar överhuvudtaget?

2008-11-24 @ 09:26:06
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback