Pinsamt SVT!

Björn Gustafsson blev slopad p.g.a "tidsbrist". Okej, fine! Det köper jag. Men när Christian Luuks föråldrade Hassan fasoner dyker upp och Anna Bok står där i paljetter, tjock som aldrig förr och Lasse Berghagen agerar "ond" i en snurrande kontorsstol, när sånt får tid för som mellansketcher istället, då blir jag förbannad!

Gustafsson har på egen hand räddat hela melodifestivalskonceptet och verkligen varit den enda anledningen till att man tittat på det! Jag menar, vart får han allt ifrån? Carina Berg låten, dikten, dansen, *hick* rebusen *hick* och sitt lilla adoptivbarn i Afrika? Min gissning är: GLÖGGEN!

De påstås att SVT tyckte han var för grov, men han är ju så smart! Skämten han drar förstås av vuxna och tonåringar, medans barn som är yngre inte har den blekaste! Jag menar, vilken 5-åring vet vad "kli" är? Vilken unge tycker inte att det är kul när Gustafsson, utan byxor, drattar på ändan mitt på scen?

In med Gustafsson och ut med Luuk! Han, Luuk, är för gammal, för tråkig, för skallig och helt enkelt för mesig för att stå där på scenen! Haka på trenden SVT, Gustafsson is the shit nu! Ut med era gamla stofiler A.S.A.P !

Tack för mig!



Kommentarer
Postat av: Mi

Kan inte annat än att hålla med... :)

Postat av: Nina

Linus, du är härmed kallad till utskällningssamtal pga av ditt nedvärderade inlägg mot melodifestivalen i sin helhet!
Återkommer med tid och plats.

2008-03-09 @ 11:57:19
URL: http://n1na.blogg.se/
Postat av: Novis

Luuk är förmodligen ändå snäppet vassare än dig till exempel. Du försöker med stor förlust att vara bitter på ett roligt sätt. det funkar helt enkelt inte. Du suger.

2008-03-09 @ 23:40:36
Postat av: Linus

Hmm... Det är inte så att jag har svårt att ta kritik, verkligen inte, den är ytterst välkommen! Dock måste jag få poängtera att det heter: "...vassare än DU...". De personliga påhoppen verifierar verkligen ditt alias =)

2008-03-10 @ 19:45:43
URL: http://dK4.blogg.se
Postat av: Nina

Haha du är bäst gubben =)

2008-03-12 @ 17:26:14
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback