En dag som många andra

Onsdag, right? Sitter nu och tittar på "The fast and the furious". Halvkass handling men snygga bilar och brudar så vafan! =P
Egentligen borde jag plugga historia, i boken som Sara så vänligt körde hit =D Tack snäckan!
Men ja, jag har redan lov i sinnet och orkar verkligen inte plugga mer! Det blir väl att läsa det mesta snabbt en gång innan jag släcker för att sova efter filmen =)

Idag har jag förövrigt inte gjort speciellt mycket, det var tomt bredvid mig i klassrummet idag och det var trist =(
Men ja, Blondinerna piggade upp en del, även om de inte är lika fluffiga (eller flummiga, ordvalsångest =P)

Har plötsligt fått ett infall att jag vill tatuera mig igen, kanske för att jag snart börjar jobba och tjäna pengar =D
Jag visste väl att man skulle ha användning för danskan nån gång i livet, haha! =P
Fast ja, vi får se om det blir nått överhuvudtaget =)

Eftersom alla andra envisas med att skriva att vi snart ska åka bort får jag väl göra det också:
Vi åker snart bort! =D
En vecka med vänner som aldrig skulle svika, underbart! <3

Jag har även kommit fram till att Patrik, rättskunskapslärare, föredrar tjejer framför bilar, för att precisera, Megan Fox framför Enzo!
Hade inte bangat att köra båda 2 =D (snusk igen Sara, haha, det är kroniskt!)

Popu!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åååh Patrik *ler*. Jag och Patrik har en väldig kemi om du inte märkt det ;)

Postat av: Linus

Hmm... Nina, du tror alla har en bra kemi med dig bara för att de då och då tittar på dina bröst och tar på din mus =)

2008-03-13 @ 11:58:30
URL: http://dK4.blogg.se
Postat av: Sara

linus du är och kommer alltid att vara snuskig men det gör inget, bara du inte fullföljer dina planer i gravol som du berättat om för mig så är jag nöjd :)

2008-03-13 @ 11:59:30
URL: http://saoura.blogg.se
Postat av: Fluff

Din snuskhummer! =P Lovar att jag ska försöka vara tillbaka i skolan imorgon!

2008-03-13 @ 21:57:55
URL: http://FluffFluff.blogg.se
Postat av: Sivon

Det finns ett par saker här i livet som bara inte går att jämföras, men din blogg är däremot inget sådant exempel. Man kan faktiskt i princip jämföra den med vilken annan blogg som helst och komma fram till att du verkligen är så dålig som jag redan kommit fram till. Tack hej.

2008-03-15 @ 22:35:07
Postat av: Linus

Din uppfinningsrikedom måste applåderas, Novis och Sivon är ju en sådan otroligt klipsk lek med bokstäverna... Det jag måste förundras över är ditt tydliga behov av att försöka trycka ner andra, kramade din mamma dig inte när du var liten eller vad? För att du ska ha någon rätt överhuvudtaget att kritisera MIN blogg, borde du i varje fall lämna länken till din egen, om du nu är kapabel till att skriva en, blogg så att jag har samma möjlighet, jämställdhet for the win, right?

2008-03-15 @ 23:30:52
URL: http://dK4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback