3 days and counting...

Detta är då tredje dagen jag ligger utslagen i min säng. Jag hostar, fryser, svettas, nyser, snörvlar, knarkar, somnar och känner mig bättre. Men, det är bara att piggna till för ikväll är det middag i ghettot som gäller! =)

Jag får inte glömma att ta med mig stämmaren, eller hur Sara? =P

Det ska bli kul att träffa folk igen, utöver mamma och Mats, därav ordvalet "folk" =P Nä, jag ska vara snäll =)
Nu ska jag sova en stund till, duscha, klä mig, hoppas på att Mats kan köra mig sen och efter middagen då försöka ta mig hem på något sätt =D Ska bli spännande att se hur bara =P

Kanske ska kolla på Sweeney Todd först... Well, well, får se hur jag gör =D

15 days to go! Längtar =D ^^

C ya!

Kommentarer
Postat av: Nina

Sweeney Todd var totalt nästan helt värdelös.. den jag såg med *host* på bion, suck

Postat av: Nina

Sluta vara så klen och se till att bli frisk! Vi åker ju snart :D

2008-03-02 @ 20:42:06
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback