23/3 - 08

Veckan i Gravol har varit helt underbar, allt som hänt kan ni läsa om på http://n1na.blogg.se eller http://saoura.blogg.se
Tyvärr gumman, jag orkar inte skriva allt nu, det kanske kommer så småningom, men vet att jag älskar er alla 3 än mer efter denna veckan! <3

Jag har spenderat hela dagen på mitt rum. Så dagens händelser är faktiskt väldigt få =P

Igår spelade jag och Erik in världens dummaste film, men tack vare lite kick-ass redigering från hans sida så blev slutresultatet riktigt bra! =D
Jag såg även Arlövsrevyn med halva Mats släkt, riktigt roligt! Snusk och elakheter, jag kände mig mer hemma än jag gjort på länge...

Det finns faktiskt otroligt mycket jag vill säga men inte här, du ligger verkligen inte högt på min lista just nu men förtjänar iallafall att det blir sagt till dig face to face.
"Life's a bitch, and so am I"
Maybe... I'm not sure anymore.

Kommentarer
Postat av: Nina

Lite mer måste du skriva. Låt det gå några veckor sen ser du tillbaka på tiden i Gravol? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback