Jag är dålig!

På att blogga då alltså... Ni får ha överseende med detta, men jag lovar att bättra mig! Flyttar ju snart 90 mil hemmifrån och då blir det väl lite mer att skriva om =)

Idag har jag tagit det lugnt, fram till halv 4 när det var dags att företa sig den långa turen ut till Posten, Toftanäs, för att jobba nån enstaka timme, kändes som ett helt dygn man stod i den där j***a lastbilen! Posten = Åsnejobb! (No offence postenanställda ^^)

Fick dessutom en bok av morsan när jag kom hem, "The game" (inte den om hur man raggar utan den som handlar om en kille som är en player deluxe!) Tur att Neil Strauss hade mitt nummer när han behövde hjälp ;) Slutresultatet verkar ha blivit ganska bra faktiskt, blir till att börja läsa ikväll!

Ja, flytten, den blir lång... Men rolig, och tråkig, och vemodig, och en hel massa andra känslor också, men det ska nog gå bra. Skönt att man inte har någon speciell i hjärtat att flytta ifrån..? (Förutom dig Nina, men jag tror du förstår hur jag menar.)
Det visade sig att jag kom in på mitt högskoleprovsresultat, haha! Men med tanke på vad mitt snitt slutade på så är det väl inte så konstigt egentligen. =P
Snittet för att komma in på Lunds Juristutbildning var 1,5 alltså 0,1 poäng från mitt resultat! Kanske ska göra det igen? Om inte annat så kan du ju försöka Erik, ditt huvud sitter lite rakare på skaftet än mitt! =P

Oj vad det blev mycket skrivet!
Kom hem?
Peace out y'all! (saknar Pauli och JK3A <3)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer sakna dig så mycket att mitt hjärta skriker. Om han som håller mitt hjärta i sin hand kastar iväg det kan du tro att jag kommer flytta upp till dig, det är ett löfte <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback