Vad hade jag för mig 2007?

  • Jag var upp-över-öronen förälskad
  • Jag blev "pausad"
  • Jag missförstod väldigt mycket
  • Jag blev riktigt arg ett par gånger
  • Jag färgade håret
  • Jag skrev musik med Erik
  • Jag gjorde mitt första framträdande på scen som sångare
  • Jag lärde mig att det går att lita på folk
  • Jag skötte skolan alldeles för dåligt
  • Jag bytade bara mobil 2 gånger!
  • Jag fick reda på att någon ljugit för mig, rejält!
  • Jag har INTE tagit körkort än (fan vad jag är lat!)
  • Jag har inte legat på latsidan vad det gäller flickor
  • Jag har strulat med Johan =S
  • Jag har varit i vT och bokat resa för 2008
  • Jag har gråtit alldeles för många gånger

Menmen, nu är detta förflutet och det nya året började helt okej så det är bara att sätta fart =D
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback