Sms, förseningar och "möte"

Jag tänkte att jag skulle börja blogga mer, kände att en annan bloggare *host* indirekt gav mig en pik =P Därför tänkte jag att man kan ju skriva om vad som händer om dagarna =)

Det har skickats iväg en hel del sms från min mobil, som det oftast gör. Vissa mer eller mindre snuskiga =P

Jag och Johan blev försenade till svensk-lektionen idag för att vi (egentligen jag) var helt övertygad(e) om att vi började 20 över 1 och inte prick =P sånt som händer ibland =D

När jag vaknade imorse så var jag verkligen inte sugen att ha muntligt prov så jag letade upp min lärares nummer på Eniro.se och så skickade jag ett sms om att jag inte kunde och att jag ville göra det när andra halvan av klassen skulle göra det, alltså på fredag. Min ursäkt var att jag skulle på möte å elevrådets vägnar. Hej, jag utnyttjar mitt "ämbete" litegrann =P Har faktiskt ganska dåligt samvete över detta men jag orkade verkligen inte!

Have a nice dejj!

Kommentarer
Postat av: Louisan

Så får man inte göra!!!

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback