ahhh, sovmorgon =D

Imorse när jag vaknade så insåg jag att jag inte behövde gå upp =D Min engelsklärare har sagt att vi inte behöver komma dit (eget arbete). Så jag hade bara en lektion idag, affärsjuridik! Det är så sanslöst roligt! Juridik är verkligen det jag vill hålla på med i livet =D Johan fick dra sitt golfskämt och vår lärare berättade ett ölskämt som inte var alltför dåligt faktiskt =)

Innan jag hade den lektionen så åkte jag in till stan för att äta med PunaniiCrew och inte helt oväntat så fastnade tjejerna på H&M =P Vilken tur att jag köpte 2 chickenburgare till dem annars hade de inte fått nån lunch =P

Jag hatar att erkänna det men, ja, mail är ganska smidigt. Det är lättare att förklara vad man menar utan att mottagaren hinner reta upp sig på vad man sagt =P

Tjingelingding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback