Today was gonna be the day

Idag besökte vi Söderkullaskolan med vårt projektarbete och det gick faktiskt bra!
Jag, Johan och Christelle var den begåvade trion som attackerade de intet ont anande 9:orna vi besökte.
Tyvärr var de inte speciellt diskussionsglada och i stort sett var det bara 3-4 pers som snackade hela tiden trots våra ihärdiga försök att få fram fler talare med bl.a. hjälp av tegelstenen och flygplanet! =D (alla vet väl vad det är, right?) Kudos till de som vågade prata iallafall =)

Jag mår verkligen inte bra alls, har inte gjort det på hela veckan men har stått ut i skolan ändå. Huvudvärk, halsont, hosta, förkylning och allmänt hängig (lite feber tror jag), det blir nog en hemma-dag imorrn faktiskt... =(
Hoppas PC klarar sig utan mig en dag eller 2 =)

Hmm.. Vad har mer hänt? Öhhm... njae, inte så mycket faktiskt...
Har överkonsumerat kaffe även idag, det känns som jag lever på kaffe, c-vitamin och ibumetin nu =S

Ett extra tack går till PC som räddar varje dag =) <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Åååh ett tack till dig som lyser upp varje dag. Älskar dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback