Shit, jag har saker att göra! =S

Idag är en sån dag som man helst spolat fram till kvällen!
Jag ska städa min garderob för att morsan ska ge mig pengar att handla jeans för så att jag slipper gå med söndriga byxor i vT =P  Fast egentligen, det kanske är ganska smidigt ;)

Så Fröken L a.k,a. Miss mode (inte tvärtom =P) om du har tid imorrn efter träningen så kanske vi kan shoppa lite? =)

Mitt Itunes spelar 3 låtar varma just nu!
Snoop feat. Robyn - Sexual eruption (dirty version såklart!)
Shayne Ward - No U hang up
Chris Brown - With you

"...with a see-through dress, long hair, light blue eyes..."
"...a lot of girls are sexy, but you know how to use it..."
"...you're a class of your own..."

Dags att rota igenom garderoben och tömma den på modemissar! =P

Have unt dag peligroso =D

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja kanske lika bra med hål ;)

2008-02-10 @ 14:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback