Jag älskar att plugga =D

Iallafall juridik-ämnen =)
Allt känns lite som repetitetion just nu så det  är ju roligt värre!

Idag har jag gjort en hel del faktiskt!
- Diskuterat sex och erfarenheter / upplevelser med en oväntad person!
- Shoppat jeans, skidbrillor och studiemedel (a.k.a godis) med Fröken L, tack för helpen =D
- Klippt mig!
- Lämnat mitt mobilnummer till frisören =D
- Och självklart, pluggat affärsjuridik!
- Jag har skrattat åt Nina när hon sprang runt som en tossing och pyntade skolan med diverse kärlekssmyckning (du är såååå duktig!)

Dagen har varit väldigt trevlig faktiskt, jag är på så gott humör att jag till och med satt och pratade en stund med Mamma och Mats vid matbordet, efter jag ätit upp! =D
Kvällens måltid var dock väldigt god så det kanske var så att jag inte orkade resa mig =P

Johan var dock sjuk idag och jag var lite flumm-sugen så det var ju trist =(
(men han är tillbaka imorrn så det ska nog bli bra =D)

Btw, sjuksystrar / sköterskor är sjukt (ursäkta ordvitsen) underbetalda, samma ingångslön som en hamburgerflippare!

That's it for now =D
Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Nina

Trevligt att du skrattar när jag-som-numerar-hatar-allt-som-har-med-alla-hjärtans-dag-och-kärlek-överhuvudtaget-att-göra ställer upp för mänskligheten och dess kärlekskranka idioter och pyntar skolan, tack Linus min älskling. Det värmde i hjärtat som jag inte har längre för det är krossat :)

Postat av: Nina

Bra nyfiken på vem du snackat sex med för denna gången var det inte jag :)

2008-02-12 @ 21:44:16
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback