Dagens strappatser =D

Jag började dagen med att gå upp sent, klockan 9! In i duschen, klä sig och sen ner till bussen där jag satt och väntade i 10 minuter, kände för lite frisk luft.
Inne i stan träffade jag Nina vid Hansa för frukost på Espresso House, mysigt som vanligt <3

En lektion i skolan, affärsjuridik, flummigt som vanligt =D

Sen blev det projektarbete, mer eller mindre. Har ju redovisning på Söderkulla imorrn =D
Ska bli kul att se om vi kan göra nån faktisk nytta...

Skulle egentligen haft filosofi när vi gjorde projektarbete men jag var inte färdig med arbetet p.g.a. lite störningsmoment under gårdagskvällen så jag undvek allas vår kära Lasse Varg =P

Sen bar det av till Öresundsgruppen för att fixa lite med Studentfesten! Shit, det är typ bara 100 dagar kvar =S Fyyyy fan vad skoj det ska bli! =D

Fast innan denna fest ska jag till Gravol med PunaniiCreW och Bryssel med klassen, jag håller mig på resande fot =D

De korkade blondinerna på EH gav mig och Kaisa ett gott skratt; det var lite som: "Min pappa tjänar mer än din!" *Suck*

So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vänta nu lite. Var du på EH två grr idag? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback