Dagen efter... superbowl!

Jag blir så irriterad att höra att världens grej hänt när man tror att allt ska förflyta som vanligt!

Det jag syftar på är nattens Superbowl, årets event i vårt kära USA.
Patriots mot Giants och bl.a. Alicia Keys som pausunderhållning!

Patriots var vinsttippade och hade stor fördel långt in i matchen, den var lite sådär småseg så man gissade att den skulle fortsätta vara det och att resultatet skulle stå sig (eller variera minimalt, obetydligt).

Men ack! Giants vann! (och jag fick inte ens se klart pausunderhållningen!)


Idag har jag varit trött heeela dagen. Somnade cirkus 3 inatt.

Fröken N har ett brustet hjärta och tänker inte klart. Verkligen inte klart alls...

Fröken S ligger på sjukhus med yrsel, illamående och dyl. (självförvållat men ändå...)

Fröken L verkar trött och stressad, vilket är ganska förståeligt eftersom att så fort jag pratar med henne gnäller jag över att vi träffas alldeles för sällan. Usch, jag börjar bli som min far... FÖRLÅT!
(och alla prov och dyl. kanske bör få lite av skulden också... =P )

Kommentarer
Postat av: Louisan

Haha! Sörnosen då! De är ingen fara =)

Postat av: N

Vad menar du med att jag inte tänker klart?

2008-02-05 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback