bla, bla, bla, bla... blä!

"Du ska damma och dammsuga idag."
"Visst, ingen fara."

Men varför kommer man då in och tjatar gång, på gång, på gång, på gång!?!

"...idag."
Klockan är kvart över 2 och jag ska vara borta kl 9 ikväll...
Jag har inga planer innan dess! Ergo; plenty of time to clean!

Finner hon något sjukt nöje i att tjata?

Ja, jag har lovat att städa idag, ja, jag KOMMER städa idag!
Men inte fan behöver jag göra det direkt!
Jag kollar på Top Gear, kan jag få se klart på det?

Något helt annat:

Malmö

Kvinna knivskuren av okänd man
Först publicerad: 2 februari 2008 09:41
Senast uppdaterad: 2 februari 2008 09:46

Mannen försökte våldta en 22-årig kvinna på Gärdet i Stockholm natten till lördagen.
När hon gjorde motstånd knivskars hon allvarligt i halsen.

Sist jag kollade låg inte "Gärdet i Stockholm"  i  MALMÖ!

Kudos till Sydsvenskans nätupplaga!

Källa: 
http://sydsvenskan.se/malmo/article298277.ece

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördag! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback