– Vad är det där?

Kan inleda med en sittande ovation till Daniel och Per som myntat de härligaste uttrycken på väldigt länge.
Uttrycken är bevis på att det mesta sitter i kroppsspråk och uttal, därför tänker jag inte ens försöka förklara dem utan helt enkelt hedra dem med ett:
– Ja älskling.

Öhm, i skolan går det bra, har redigerat en del, pluggat lite mindre men vafan, hemtenta ju, det löser sig!
Timbuktu kommer upp hit på tisdag, tror ni jag ska se honom?
För er som svarade "nej", beat it, ni känner inte mig, och vet inte att jag saknar SKÅNE!

Min kära mor frågade precis mig vad jag önskade mig i julklapp...
Bra fråga!
Svar: Inte den blekaste!

Jag får fundera vidare på det och återkomma...

Norrland är kallt, för tillfället fyllt av slask och lite stress, för nu ska jag ner och handla!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tror du önskar dig presentkort på skåne och stockholmsresor! Eller hur?



Postat av: din "butchiga" vän

och när kommer inlägget som är helt dedikerat till mig då? ;)

2008-12-06 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback