Stress!

Jag har varit stressad förr, men aldrig, ALDRIG(!) som under de sista två timmarna av redaktionsövningen. Holy Moooly!
Att vara redigerare på en sån här övning är ett helvete, men riktigt kul!
Speciellt när folk omkring en är hjälpsamma och tycker att det man gör blir snyggt.

Jag fick göra min första "kändis-intervju" i tisdags. Skönt att kunna göra det med en skåning så han förstod vad jag sa...
De som vill se hur vår tidning blev, speciellt då det jag gjorde, kan ju hojjta till så ska det nog gå att lösa.

Jag har suttit framför datorn i ungefär 40 timmar i streck, eller ja, med avbrott och 1,5 timmes sömn så blir det väl 38 timmar. Men jag är inte den som är den, jag är den andra!

Här är en del av resultatet: Mittkorrens webb

Nu har jag inofficiellt jullov, obeskrivligt skönt!
En veckas föreläsningar kvar, sen bär det av hem, till Skåne, Malmö, Limhamn, Järnvägsgatan (och mer tänker jag inte avslöja då jag vet att internet är fullt av suspekta personer, i ungefär samma kaliber som den "langhartige jaaaveln").

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback