Innebandy!

Helgen har gått i innebandyns tecken, med ett (långt, mellan 18 och 02) avbrott på kårhuset i lördags. 
Under lördagen hade vi, div. 2 & 3-laget, match mot nått lag som jag för tillfället inte kommer på vad det heter. Vinst med 9-2 iallafall, bra jobb av tjejerna och Sanna fick göra sin efterlängtade comeback, med 1 mål dessutom.

Div.1-laget möte RIG, förlorade med 5 eller 6 - 2 men gjorde en bra match, de har verkligen utvecklats sen jag såg dem spela första gången. 

Igår (söndag) var det ännu mer innebandy, först VM-finalen mellan Sverige och Finland, som, för första gången, Sverige förlorade. 6 raka VM-guld fick räcka!

Senare på kvällen, och detta är den viktigaste delen av blogginlägget, så spelade jag innebandy, äntligen!
Det var så härligt!
Men konditionen är åt helvete, dags att fixa det!

Lördagskvällen bestod av fest, alfapet, en jacka på vift och en smått berusad målvakt (vilket som F.Y.I var väldigt underhållande!). 

N-B blev bra i hammaren och det var också väldigt kul! Måste ge honom kred för att han vann över mig i att sänka en öl. Min ursäkt är att jag inte kan dricka snabbt ur flaska... ^^

Oh förresten, det höll jag på att glömma... JAG ÅKER HEM PÅ FREDAG!
(Hemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhemhem!)
Egentligen så höll jag inte på att glömma det men jag tänkte att det ger lite effekt att skriva så, lite drama i vardagen.

Hmm... Jag funderar på om jag borde börja skriva lite oftare i bloggen så inte varje inlägg blir en halv uppsats. Nog för att jag tycker det är kul att skriva lite längre, det ger utrymme för lite utsvävningar, men ja, hur många läser hela inlägget?

Oh well, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Fluffy

Jag läser hela inlägget ^^

2008-12-15 @ 13:40:00
Postat av: Nina

Jag med! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback