Sundsvall!

Följande är en väldigt kort sammanfattning av min första dag i Sundsvall:



Såhär mörkt var det när vi startade vår 104 mil långa resa upp till min nuvarande hemort!


Denna bilden är tagen ungefär 15 minuter efter att vi anlände. Sundsvall är en väldigt trivsam stad, inte riktigt samma puls som Malmö, men det kan ju vara ganska skönt.


Mamma och Mats på en kort upptäcktsfärd, vädret i norrland är vääääldigt omväxlande! Jag har nu varit här i ungefär 5,5 timme och det har regnat, varit skinande sol, molnigt och blåsigt! 


Detta är en smickrande bild av området jag ska bo på. Nacksta heter det, enligt en broschyr jag fick hemskickad för ett bra tag sen så ska detta vara Sundsvalls värsta område. Just det, SUNDSVALLS värsta område... Hur farligt kan det vara?



Här inne ligger jag nu och skriver i en bäddsoffa, delar rum med mamma och Mats. De ska stanna här tills på onsdag men jag bor bara på hotellet tills imorgon. Senast på måndag spenderar jag min första natt i min (nästan) egna lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Härligt med snabb uppdatering! Det ser ju riktigt bra ut! Du kommer säkert trivas kanon, när jag hittar min kamera sladd ska jag också lägga upp bilder. Shoppa lugnt i morgon haha!



Pusssss

Postat av: Nina

Saknar min gubbe :'(.. Älskar dig <3

2008-08-31 @ 19:54:16
URL: http://n1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback