Tack!

Jag skulle vilja tacka mina underbara vänner och min underbara far för en väldigt oväntad överraskning! Nu i efterhand tycker jag att jag borde ha väntat mig något för det fanns en del ganska uppenbara ledtrådar men å andra sidan så trodde jag verkligen inte att min far kunde samordna något sådant =D

Gårdagen var nästintill perfekt, enbart 2 saker sänkte mig lite. Den ena var att jag var tvungen att avspisa en väldigt nära vän och den andra, ja... Jag hade ingen aning om att det var ens en tanke hos denna personen!

Ps. Erik, vi måste sätta fart på bandet igen på något sätt! Ds.
                         
 Pusshajj

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag vet! Vi får ta tag i det ngn gång nu i veckan!

2007-03-11 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback