Lycka?

Jag förstår inte hur en person kan få en annan att må så mycket bättre genom enbart små ord, handlingar eller kombinationen av de båda. Det är för mig helt ofattbart. Men jag kan inte låta bli att undra ifall jag kan ha samma effekt på någon annan. Kan mina ord och handlingar få någon att må lika bra som dina får mig? Ifall detta är fallet, då vill jag vara nära dig alltid, om vi båda hade mått så bra av det, vad skulle hindra oss?

Jag menar ingen kärlekshistoria, jag menar verklig vänskap. Oavsett vad ens vänskap utvecklas till så är man vänner först, det kommer alltid komma i första hand för mig.

Till er: Det jag söker i mina vänner är självförtroende, omtanke, humor och glimten i ögat. Det har ni allihop, utan tvekan. MEN ert självförtroende skiner bara igenom när ni är ensamma med mig. Visa det för andra och dela med er av er själva till andra så de också kan få avnjuta era underbara personligheter. Jag känner mig självisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback