Vad tjejer vill ha...

... är väl för alla ett mysterium. Ibland vill de ha den tuffa gangstern ibland vill de ha den snälla, omtänksamma killen som alltid finns där. Hur ska man göra ? Ska man blanda ? Kanske göra ett eget litet schema? Måndag: Badboy, Tisdag: Snäll, Onsdag: busig... Ja, ni fattar... Frågan är då när man ska ha tid för att vara sig själv ? För ärligt talat flickor, det finns inga rakt igenom badboys eller helyllekillar, life's a bitch jag vet...
   
    Finns
tjejernas drömkille? Finns killarnas drömtjej? På drömtjejen har jag två polare som utan att tvecka skulle säga Elin Grindemyr a.k.a Slitz privata barbiedocka. Inget för mig, visst hon e snygg men jag vill ha en "girl next door". Drömkillen? Wilson? Jöback? Jag? (fick lite hybris =P)  men vem vet? Det är och förblir ett av livets stora mysterium, näst efter varför tjejer aldrig säger vad dom menar utan måste linda in det i tjugo laget =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback