Skolan

    Jag fick precis frågan: "Hur ska man hitta motivationen?" Frågan syftar på skolan och hur man ska hitta motivationen till att göra sitt allra bästa i skolan. Som jag sa till frågeställaren, ett visst jättegulligt brunhårigt yrväder: "Om jag hade haft svaret på det skulle jag skrivit en bok, jag har inte svaret så jag skriver en blogg istället." Därför sitter jag här och knappar på tangentbordet. Om en tråkig lärare lär ut ett tråkigt ämne kan det inte bli bra. En dålig lärare ett roligt ämne eller vice versa, då kan det ändå bli hyffsat.
    Jag har tur, mina 2 favoritlärare har jag som mentorer och i mina fyra favoritämnen och det leder till höga betyg i de ämnena för ingen kan säga emot när jag påstår att tycker man något är kul gör man det gärna, samma sak gäller skönt men det är ett helt annat ämne att blogga om, och då går det automatiskt bra !
    Jaja, nu hade jag inte mer att säga och det jag sagt hjälper väl ingen. Well, life's a bitch och om du säger  "and so am I" Brunkiz vet jag inte vad jag gör =P. Om du har tips om motivationen så hör gärna av dig på nått vänster, oavsett vem du är =P
    Pusshajj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback