Olika...

    Det finns aldrig två saker som är exakt lika, det är en omöjlighet! Tvillingar? knappast. Körsbär? naajh. IKEA-möbler av samma modell och färg? Nope! Skruvar eller muttrar? nä, inte det heller! Likheter finns, exakta kopior finns inte! Det samma gäller veckor, dagar, timmar till och med minuter. Mitt ex frågade mig en dag om jag inte blev trött på att leva ett "vanligt" liv. I ärlighetens namn så blir jag inte det, för man får inte roligare än man gör sig och jag är ganska lättroad. Eller rättare sagt så har jag väldigt lätt för att uppskatta de små sakerna i livet. Ge mig en bra film, en påse popcorn och någon jag kan snacka med så klarar jag mig hur länge som helst. Utseendemässigt finns det mer eller mindre lika personer. Personligheter finns också i mer eller mindre lika former.

    Jag vet inte varför men jag började tänka på framtiden nu och jag kan inte hjälpa att tänka hur min framtida fru kommer vara. Antagligen så kommar jag klanta till det förhållandet också men vafan, jag måste väl lära mig nån gång, eller? Jag kanske är det perfekta exemplet på hur en pojkvän/sambo/man INTE ska vara. Hmm... det var en ny tanke. Intressant. Jag menar, vem har gjort fler tabbar än jag? Antagligen ganska många men det känns det ju aldrig som, man har det alltid värst själv, eller hur?

    Tjugohundrasex, herregud vilket år! Min första kyss,mitt första strul, första seriösa flickvän, förlorade oskulden, var otrogen (mot båda mina flickvänner under året), fick nya vänner, nya fiender, blev kär, svartsjuk, trött på skolan och gjorde en jäkla massa dumma grejer. Exciting stuff!

    Shit vilken nörd jag var innan jag började gymnasiet, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback