Förvirrat

    Känslor är antagligen det mest komplexa hos människan, kille som tjej. Det finns väl ingen i världen som inte har haft kärleksbekymmer. Fast jag vet inte om jag skulle kalla min situation för just bekymmer av just den arten för jag är inte kär. Jag har ingen aning om vad jag känner men jag är inte kär. Det är så att jag är inte helt nöjd att vara "bara" vänner men jag har inga fjärilar i magen och inga andra "kärlekssymptom". Nu när jag tittar på det så verkar det som jag letar efter en KK men det vill jag inte det heller (been there, done that, ain't goin' back!). Aldrig varit med om detta tidigare, är helt förvirrad. Någon som har förslag, tips eller bara goda råd? Inte? Okej, kan inte klandra er, who want's to give advice to a madman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback