Speak your mind

Ikväll / Inatt pratade jag med 2 killkompisar om saker jag aldrig trodde jag skulle kunna snacka med på det sättet... Trodde inte vi var funtade på samma sätt helt enkelt. Oj vad jag bedrog mig. Två av mina absolut närmsta killkompisar som jag inte visste att jag kunde prata med. Ignorant.

Det var väldigt skönt att kunna snacka med någon om allt. Visst jag har gjort det innan men då var det mest med problemets källa, som alltsomoftast på senare tid har varit samma lilla person. Men nu är det också uppklarat vilket är ofattbart skönt. Även om hon var lite kinkig ikväll =P (förståeligt) Men jag förstår inte riktigt vad hon vill nu. Friends with benefits, hur ska man tolka det ? Vad vill hon ha av mig ? Jaja, get back to me as soon as you read this, love ya!

dK_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback