Nytt år...

    Det nya året bör känna sig välkommet, väldigt välkommet. En ny start, dags att ta tag i sitt liv på allvar. Skolan, privatlivet och innebandyn ligger överst på listan. Känns otroligt konstigt att så mycket, som faktiskt hänt under 2006, hänt under ett enda år, 12 månader, 52 veckor, 365 dagar...  
   
    Jag ska faktiskt börja anstränga mig i mina studier för ärligt talat, det har jag INTE gjort fram tills nu. Jag har insett att det faktiskt handlar om min framtid (fan vad jag kände mig dum att det tog så lång tid för mig att inse det =P ).

    Det som kommer först är dock privatlivet! Ta hand om mig själv och mina vänner, speciellt vännerna för de behöver mig bättre än vad jag själv gör. Saker ska tas itu med och en del antagligen ganska jobbiga samtal kommer förekomma och jag kommer välkomna dem med öppna armar!

    Innebandyn är egentligen inte så viktig men jag har kul på träningar och på matcher så jag kommer fortsätte med förnyad kraft! Denna säsongen har inte varit den bästa men det ska vi ändra på, dags att rycka upp oss grabbar och vi börjar med Gothia! Malmhaug IBK hj18 ska iväg och äga Göteborg, stackars alla Glen:ar =P.

    Innan jag går och blir alltför seriös så kommer nyårsfesten, och vilken fest sen! Som det är nu ligger tjej-kille ration på lite mer än 2 tjejer per kille ;) och DET, det är najs!

Ha de übernajs, pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback